Welkom op mijn blog!

Een hartelijk welkom voor mijn lezers op dit blog. Hier zal ik van alles schrijven, wat ook maar in de verste verte te maken heeft met breien, garen, wol, stoffen en alles wat daar mee te maken heeft. Dat kan zijn over iets wat ik aan het maken ben, over garen wat ik tegen kom, festivals en markten die ik bezoek, design gerelateerd aan garen, musea, tentoonstellingen enzovoorts. Kortom: van alles over wol, garen en stof.

Als kind heb ik leren breien. De voorliefde voor dit handwerk is weg geweest, maar sinds enige jaren is het toch weer naar boven gekomen. Dankzij het internet, zoals de diverse blogs en natuurlijk ook Ravelry, heb ik mij verder kunnen ontwikkelen. Alleen: ik ben er gelukkig nog lang niet, want ik zie nog zoveel andere voorbeelden van breien en garens, die ik nog zou willen leren en zou willen gebruiken. Ik heb dus nog een lange, maar mooie reis te volgen. Je bent van harte welkom om deelgenoot te zijn van deze reis. Ga je mee?

Auteur: Knitting Gwen

Welkom! Mijn naam is Gwen en ik hou erg van van breien en alles wat met wol, garen, stoffen en dergelijke te maken heeft. Dit kan heel breed zijn: van wat ik zelf maak, wat ik zie bij anderen, op festivals, markten, in musea, kunst, designs enzovoorts. Kortom: ik ben een knitting en yarnaddict!

Geef een reactie

