Plaatjes kijken

Social media zijn een uitkomst, als je inspiratie wilt opdoen. Zo kijk ik geregeld naar Inst@gram. Altijd leuk: plaatjes kijken. Plaatjes van mensen die hun zelfgemaakte projecten laten zien, van wolverkopers, schapenhouders, patroonontwerpers enzovoorts. Waarom ik dat doe? Simpelweg om inspiratie op te doen voor nieuwe projecten, die ik kan gaan maken, of welke kleuren ik kan kan combineren. Enige nadeel: ik krijg meer ideeën voor projecten, maar helaas geen extra tijd. Waar haal ik dus de tijd vandaan?

Werkt dat bij jou ook zo?

Auteur: Knitting Gwen

Welkom! Mijn naam is Gwen en ik hou erg van van breien en alles wat met wol, garen, stoffen en dergelijke te maken heeft. Dit kan heel breed zijn: van wat ik zelf maak, wat ik zie bij anderen, op festivals, markten, in musea, kunst, designs enzovoorts. Kortom: ik ben een knitting en yarnaddict!

4 thoughts on “Plaatjes kijken”

Geef een reactie

