Nieuw project

Na het afronden van het breiproject voor stoelen ben ik direct met een nieuw project begonnen. Eerder had ik namelijk al eens een serie babymutsjes en babysokjes voor jongens gemaakt. Altijd handig om alvast te hebben liggen, mochten er familieleden of vrienden of collega’s bevallen. En in tussentijd wordt mijn stash langzaam aan ook steeds iets kleiner.

Gezien de gebruikte kleuren zou ik deze mutsjes en sokjes cadeau doen aan jongens.

Ik weet het: tegenwoordig kan veel, maar ik heb ook nog een knalroze variant. En niet iedereen staat er voor open, dus om voor mezelf wat makkelijker maken ben ik met die knalroze variant begonnen om de voorraad gelijk op te laten gaan.

Auteur: Knitting Gwen

Welkom! Mijn naam is Gwen en ik hou erg van van breien en alles wat met wol, garen, stoffen en dergelijke te maken heeft. Dit kan heel breed zijn: van wat ik zelf maak, wat ik zie bij anderen, op festivals, markten, in musea, kunst, designs enzovoorts. Kortom: ik ben een knitting en yarnaddict!

2 thoughts on “Nieuw project”

  1. Inderdaad: het breit zo lekker weg. Ik merk het nu ook. Ik heb nu inmiddels al twee mutsjes liggen en ook twee setjes babysokjes liggen. Tijdens mijn treinreizen van en naar werk kan ik bijna een sokje al klaar hebben. Dus dat is wel erg prettig. En inderdaad altijd fijn om wat te hebben liggen.

    Like

Geef een reactie

