Status projecten

Inmiddels zijn we weer een aantal weken verder. Ik heb nog geen projecten afgerond, maar wel al twee nieuwe gestart, beide sjaals.

Eén sjaal ben ik begonnen om wat restjes van Elfin van Schoeller en Stahl op te maken. Deze had ik ooit gebruikt voor een andere sjaal, maar toch nog dusdanig overgehouden, dat ik dat nog voor iets anders wilde gebruiken. In combinatie met Mona garen gebruik ik nu de gerstekorrelsteek om dit op te maken. Dan hoef ik niet helemaal op te letten of ik wel uitkom met de hoeveelheid garen.

Daarnaast ben ik begonnen aan een sjaal in boordsteek. Uiteindelijk worden het twee kleuren: oranje en groen. Allebei in neonvariant, dus dat zijn leuke, knallende kleuren. Overigens brei ik dit met dubbele draad, om het wat dikker te maken.

Op dit moment heb ik dus vijf lopende projecten naast elkaar. Voor mij best veel. En dan te bedenken dat ik ook garen heb besteld voor een ander project in verband met een zwangerschap van een vriendin…. Ik ben in ieder geval voorlopig zoet.

Auteur: Knitting Gwen

Welkom! Mijn naam is Gwen en ik hou erg van van breien en alles wat met wol, garen, stoffen en dergelijke te maken heeft. Dit kan heel breed zijn: van wat ik zelf maak, wat ik zie bij anderen, op festivals, markten, in musea, kunst, designs enzovoorts. Kortom: ik ben een knitting en yarnaddict!

14 thoughts on “Status projecten”

  1. Ik spreek altijd met mezelf af dat als ik ergens aan begin ik dat eerst af maak maar keer op keer breek ik die belofte met mezelf. Het komt ook vooral door Instagram hoor, dan krijg ik weer inspiratie en kan ik niet wachten om weer iets anders te beginnen :P.

    Liked by 2 people

    1. Bij mij speelt ook mee, dat ik een groter project heb, die nog tijd nodig heeft. Als er dan vrienden vragen of ik iets wil maken voor hun nog te geboren kind, kan ik dat natuurlijk niet weigeren 🙂 soms is het ook gewoon fijn om tussendoor iets kleiners af te ronden. Dat gevoel is ook prettig om af en toe te hebben.

      Liked by 1 persoon

      1. Met zo’n groot project is het ook wel eens lastig om die motivatie vast te houden. Dan is zo’n klein projectje tussendoor wel zo prettig. Alleen uitkijken, dat ik dan niet opeens heel veel projecten er naast heb… 😉

        Liked by 1 persoon

  2. Ik ben ook ‘heel erg’ wat dat aangaat. Inmiddels liggen er hier 3 sjaals in verschillende stadia (haken) en ben ik met 2 dekens (eentje haken en eentje breien) bezig. En oja, Instagram is echt killing voor mensen zoals ik, steeds weer die nieuwe ideeën… 🙂

    Liked by 1 persoon

Geef een reactie

