Update project

Eind vorige week had ik al een update van alle lopende projecten gedaan. Afgelopen weekend had ik echter weer wat extra tijd om breien, met als gevolg dat ik jullie weer iets nieuws kan berichten: een afgerond project.

Wederom een babydekentje, ditmaal met Katia Merino Baby in blauw als gebruikt materiaal. Voor dit dekentje heb ik ongeveer 3,8 bol gebruikt oftewel zo’n 628 meter. Het is gebreid op een rondbreinaald maat 3. Het eindresultaat is ongeveer 75 centimeter lang geworden. Gebruikte steken: tricot en gerstekorrel.

Hier wat foto’s van het resultaat.

Ik kan dus weer een project van mijn WIP-lijstje schrappen. One down, four to go.

Auteur: Knitting Gwen

Welkom! Mijn naam is Gwen en ik hou erg van van breien en alles wat met wol, garen, stoffen en dergelijke te maken heeft. Dit kan heel breed zijn: van wat ik zelf maak, wat ik zie bij anderen, op festivals, markten, in musea, kunst, designs enzovoorts. Kortom: ik ben een knitting en yarnaddict!

6 thoughts on “Update project”

Geef een reactie

