Workshops Onderwijsmuseum

Inmiddels loopt al een tijdje in het Onderwijsmuseum in Dordrecht de tentoonstelling “Van het naadje en de kous”, waar ik al eens eerder over schreef. Helaas ben ik zelf door omstandigheden nog niet er aan toe gekomen om deze tentoonstelling te bezoeken. Gelukkig heb ik daar nog wel even de tijd voor. Maar vandaag ontdekte ik nog iets leuks, dat ik met jullie wilde delen. Het onderwijsmuseum organiseert namelijk gedurende de looptijd van de tentoonstelling diverse workshops op het gebied van handwerken. Via deze link kan je direct naar het overzicht van deze workshops. Altijd op een zaterdag, wat ik persoonlijk wel een uitkomst vind in verband met werk doordeweeks. Gemiddeld duurt een workshop twee tot drie uur, kosten zijn tussen de 20 en 30 euro. Kortom, ga vooral kijken, want de docenten zijn bekende namen binnen de handwerkwereld naar mijn idee (o.a. Evelien Verkerk en Puk Vossen).

Auteur: Knitting Gwen

Welkom! Mijn naam is Gwen en ik hou erg van van breien en alles wat met wol, garen, stoffen en dergelijke te maken heeft. Dit kan heel breed zijn: van wat ik zelf maak, wat ik zie bij anderen, op festivals, markten, in musea, kunst, designs enzovoorts. Kortom: ik ben een knitting en yarnaddict!

2 gedachten over “Workshops Onderwijsmuseum”

Plaats een reactie